Fördriver tiden genom att...

slösa massa pengar :)
Klickade hem lite nytt precis ifrån H&M :) Hittade massa i nya katalogen också så jag ska sätta mig ner och beställa lite därifrån också :) Ibland unnar jag mig bara lite nytt för då mår jag mycket bättre sedan :)
Innan detta året är slut ska jag köpa mina tre nuvarande drömsaker, men jag måste hosta upp 3500 först :) Jag har ju redan pengarna men dock inte viljan att spendera dom ännu, vet liksom inte riktigt vilken dröm pryl jag ska börja med :) Vilka världsproblem jag har va? Dock har jag bestämt mig för att köpa sakerna själv, för i Julklapp ska jag önska mig andra saker! Vet ni föresten att jag älskar att ge bort saker?? Så jag planerar liksom inför julen och födelsedagar jätte långt innan :) Älskar att ge bort saker så att folk blir glada! Vet t.ex vad jag ska ge Simon i present på våran 4årsdag :) jag lääääängtar tills jag får göra de :D:D
Detta klickade jag hem nyss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer H

Hahaha lite komiskt, Jag sitter också jag shoppar från H&M :) Puss saknar dig redan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback