Blää

Dagen efter fest är ALLTID lika seg :S Men men, idag blir det att ha L.G Hela dagen och sedan komma hem käka ta en power nap, och senare ikväll är det Fotboll & Zumba!
Men men igår hade vi trevligt, självklart blev det några groggar och mass öl! MASSOR med trevliga människor va där och de va sjukt kul! Dock varade inte de roliga allför länge då mycket togs isönder och festen tog då slut, Staracks Åsa! Inte kul när det blir så! Min älsklings Frida gick aldrig hem ifrån festen utan hon BARS hem :) Jag gillar att hon alltid är på G ;) haha! Men Idag mår vi ju som sakt ändå väldigt bra! För att ha varit så fulla! Men trötta är vi dock! Ni ska se vårat rum :) haha stökigt eller vaaad, plus att vi ha en halvnaken kille i sängen?!?! Jag vaknade mitt i natten av att han knäade min rygg ;) hehe min första tanke va då "Var ÄR jag??" Det vaknade vi ju upp med och så lämnade vi kvar honom där och nu sover han gott fortfarande!! Medans vi sitter och väntar på lunch!! FUUUSK, Ska hälla vatten på honom när jag kommer hem!! 

Men alla få ha en riktigt trevlig dag!
Massor med pussar, Sabine<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste älska pratbubblan, baksmällan kan man ju ändå leva med. Neh, vafan säger jag, återupplivas..

2010-09-30 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback