Zumba träning :)

Vilken dag :) Vi började med svinproduktion, till min fördel då jag faktiskt älskar att läsa den kursen! Den hade jag hela förmiddagen, sedan hade vi lunch och började sedan med Projektarbetet! De som också handlar om Grisar ;) Vi kom faktiskt långt idag tycker jag, vi jobbade på oavbrutet (utan rast) från 12 - 15.30 :) Lite stolt är jag! :) Sedan åkte vi hem och så drog Frida vid halv fem till körkortsteorin och stanna hemma för att plugga, Sedan åkte vi på Zumban och idag va det skitjobbigt och skit kul :D haha Fan va kroppen har fått jobba!! Nu har jag precis duschat av mig all svett och sitter och ska plugga på prov! Gnagar prov! Hehe Men men hare gött!!!
Jag just nu!
Moi


Kommentarer
Postat av: MammaJessica

Finns många som längtar till vintern ;) Som jag inte kan förstå:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback