Yeey bakfylla + svullet öga ;)

Igår vart det skitkul på festen :) jag va borta som vanligt ;) hehe och dansade & hade mig, bussresan dit va nästan bäst, hehe Jag va playboy bunny hihi! Bilder kommer jag lovar ;) men men, precis innan vi skulle åka hem upptäkte Frida att jag hade blod i hela ansiktet hehe, jag har möjligen två saker jag ar gjort, jag trillade rakt in i en dörrkarm, och så sprang jag rakt in i en gren, hehe eftersom jag inte kände någon smärta så vet jag inte ;) däremot gjorde de sviiiin ont i ögan och de va heöt svullet och så i morse när jag vaknade :( hehe efter en hel dag på studiebesök i bland annat tropikcentret i Helsingborg så har mitt sår nu börjat vara ;) huuumm,, jag ar ju fest så lördag och därför vill jag inte ha svullet öga då;))

Men men idag på studiebesöket fick vi klappa en krokodilunge :) så söööööööt :D och så fick vi klappa lemurer :) så mjuka dom va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback