Söndag :)

Denna helgen har varit mysig!
I fredags eftermiddag va jag med Anna :) Vi åt på stan och så handlade jag lite, min halv värkte som satan! På Kvällen åkte jag till Simon och myste! Blev ett mysigt bad & film mys :)
Lördag Åkte jag till Kalle på morgonen och hjälpe till med kvig aktionen :) Mycket trevligt! Har inte varit på sådan innan men detta va något speciellt :) Efter de kom Eric och hämtade mig och det blev att va med Simon hela lördagen, som jag skrev i tidigare inlägget åkte jag & Simon hem till mig på tre rätters och sedan åkte vi hem till honom igen för han mådde inte jätte bra :( Jag somnade dock väldigt tidigt, hehe ;)
Idag Söndag vaknade jag upp bredvid min prins och så, sedan kom Emil och hämtade mig så vi övningskörde lite! Sedan åkte jag tillbaka till Simon umgicks lite med honom och därefter drog jag vidare hem till mig, Hemma slappade jag framför Tvn städade mitt rum lite och duschade, nu tänkte jag snart sova eftersom jag är helt slut!! Imon bär det av till Munkagård igen och denna veckan blir nog fartfylld!!
Kyss & Smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback