Massa nytt :)

I Torsdags va ju begravningen så i Fredags tröstade jag mig genom att shoppa med min kusin Jennifer :) gjorde även lite ärenden på Banken och lite så! Vi åt en god lunch på blue thi och bara gjorde massa tjejiga saker :) Massa nytt blev det också, eller massa och massa, mitt shopping humör va inte på topp, så jag kom hem med tre par örhängen, en ring (som också va mitt favvo köp på länge), ett par Korv ätar vantar (som jag kallar dom), en ny piercing (hello kitty), och ett nytt linne :) När jag kom hem hade jag även fått hem en ny tröja som jag beställt, samt en kjol! I torsdags hade det även kommit ett par nya leggins & en lila sjal! Resten av helgen spenderade jag faktiskt med min pojkvän, jag kände mig rätt nere under helgen så jag ville bara vara trygg och så ihop med min pojkvän! Däremot spenderade jag lite tid ihop med Min bästa vän Marika under söndag kvällen, jag uppskattar verkligen henne! Nu är jag lite nere igen för Simon åker iväg i helgen, och jag vet inte om jag kommer klara att vara själv, va ju själv i söndags men de ångrade jag ju att jag inte bad Simon sova hos mig, inte för att jag tror att han hade gjort de (skola dagen efter :S) men jag kunde ju frågat, Så min söndag natt spenderade jag i många tankar och endel tårar, jag vill verkligen inte vara själv och så över helgen, och det är inte lika dant att sova över med en kompis, Simon är ju mer än så! Jag vill bara ha den tryckheten! Men han förstår inte riktigt vad jag vill eller vad jag känner, men hur ska jag förvänta mig att han ska förstå, det är ju inte hans pappa som gått bort.. men ibland undrar jag om vissa saker inte är självklara.. Men men, jag får väl ligga där själv i helgen, ush jag har nästan ångest över helgen.. Mår riktigt dåligt av att tänka på de..
Igår så va det ju skola igen så upp till Tvååker blev det och efter skolan gick jag ut och gick och Frida sprang :) Idag har vi haft förstjuten skoldag, lite jobbigt faktiskt :) Men men nu blir det att sova och imon är det en ny dag!
Här kommer bilder på de jag köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback