Love

Denna veckan slutade helt underbart :) I Onsdags kom Simon upp till mig och så sov han hos mig på Munka :) Så kvällen till äre hade jag, Frida, Simon & Mattias filmkväll hos mig och F :) Jätte mys! Dagen efter är IDAG och då åkte min älskling hem & jag med :) Jag och Frida tog nämligen bussen hem efter skolan idag! Så nu sitter jag och myser med Oskar :) ska sova nu snart tänkte jag! Måste bara säga tack till Frida som har smittat mig ;) Min hals är STÖRD, jag har så ont i huvudet att jag spricker! Fyfan va jag hatar att vara förskyld, men hur mycket jag än klagar så får jag dåligt samvete för jag vet hur mycket värre förkylning Frida har :( Stackars har varit sjuk hela veckan! Aja puss och godnatt!
Kanske ska bli blond igen!

Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Svar på tal!

1) nej sabine du ska inte bli blond, du är ASSNUGG i brunt!

2) Varsegod, det var inte menignen.. jag är som ett virus! Hälften av alla som petar på mig blir självmordsbelägna, den andra hälften får ont i halsen :)

3) kunde ngn lämna tillbaka filmen? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback