Jag skämmer inte bort vovvar!!...

...BARA Oskar <3 FÖRST visade han mig som små små söööööta ögonen och bad om något, i samma veva kom Simon så jag gick ut med lill killen<3 Sedan satte jag mig till rätta framför TVn med cola, godis filt, dator med mera! Och då visade han sina små små söööööta ögon en gång till, (ni som känner mig kommer inte tro era öron/ögon) Jag pausade filmen och reste mig upp letade igenom kylen och hittade lite matrester, sedan VÄRMDE jag dom i micron, han kan ju inte äta KALL mat HALLÅÅÅÅ!!? Och sedan fick han de! Åhh gull! Jag är nog KÄR igen :)
Nu står han här med tomat på hakan, HUR söt är han inte liksom?? Skulle inte ni göra VAD som hällst?
...BARA Oskar <3 FÖRST visade han mig som små små söööööta ögonen och bad om något, i samma veva kom Simon så jag gick ut med lill killen<3 Sedan satte jag mig till rätta framför TVn med cola, godis filt, dator med mera! Och då visade han sina små små söööööta ögon en gång till, (ni som känner mig kommer inte tro era öron/ögon) Jag pausade filmen och reste mig upp letade igenom kylen och hittade lite matrester, sedan VÄRMDE jag dom i micron, han kan ju inte äta KALL mat HALLÅÅÅÅ!!? Och sedan fick han de! Åhh gull! Jag är nog KÄR igen :)
Nu står han här med tomat på hakan, HUR söt är han inte liksom?? Skulle inte ni göra VAD som helst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback