If Tomorrow Never Comes

Lördag och 1300kr Fattigare :/
Nu blir det snart SÄÄÄNGEN! :) Mega trött! Har även lite huvudvärk, men men igår Vart jag ju på Bio Med Marika, Mattias och Jossan :) Vi Såg The Last Airbender (stavas??), Jag gillade den faktiskt! Lite najs sådära! Efter Filmen åkte vi hem och jag åkte själv hem lite därefter, la mig runt ett!
Idag har jag jobbat och Sedan Drog jag in till staden och Isabel Hade planerat att köpa en liten present till Simon Till våran 4årsdag om någon vecka och JA jag kom även hem med de plus en julklapp till honom! Får se om det blir Julklapp för jag är ju som sakt helt pirrig och LÄNGTAR tills jag får ge bort de, så antagligen får han något annat i Julklapp och presenten redan nu snart ;) Hehe, Jag köpte även EN sak till mig, En vattenflaska (träningsflaska) Men ett hopprep i :) 49kr, Hela kalaset (inkluside min Vattenflaska) Gick på 1200kr! Allt handlades inne på Stadium :) Köpte fyra saker till Simon :) Två i årspresent och två i Julklapp :) Fast jag kommer inte kunna hålla mig så han får nog några till Julklappar :) Därefter la vi allt i bilen och sedan åkte vi och åt lunch på Harrys :) Mums Jag käkade lax :D Därav gjorde jag av med 1300kr ungefär, maten gick på typ 170 men orka va exakt :) Sedan kom jag hem och så skrev jag in alla Jonathans filmer på datorn!!! FY! Men jag är en snäll lillasyster ;) Ska kräva han på pengar innan han får listan! Haha :) 562 filmer hade han :) Fredrik är också här och dom två töntarna lagade jag även mat till idag!
Här är en bild på Jonathan när han sorterar de 88 filmer han har köpt på typ 2 månader!

Fredrik i sitt bästa ställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback