I miss you like crazy Simon

Ännu en dag på Munkagård är snart över, en dag närmare den sista! Tycker faktiskt det är lite hemskt att vi slutar om mindre än ett år.. Och vi har liksom planerat ända fram till april!! :( 10 juni tar vi studenten! aja, Igår så va jag och Frida ute och tränade, jag gick i en timma och en kvart och Frida va ute och sprang! Skit gött va det! Goa och glada efter de käkade vi och sedan kollade vi på en läskig skräckis! Tur att Mattias va här och "skyddade" oss :) haha Sen idag så har vi haft skolfoto så vi va uppe tidigt och jag hjälpte Frida gumman med sitt hår (lite ;)) Och så fixade jag mig själv, vi hade rock tema som skolfoto! Fast alla såg ut som punkare, och jag som skulle ta enskilt foto kunde inte fixa mig så mycket i håret och ansiktet! Däremot va Frida Skit cool, Malin AS fräck, Tilda såg ut som Avril Lavinge (stavas?) & Elsie hade ställt upp hela håret i tupp kam :) As najs!! Annars idag hade vi även samhällskunskap & projektarbete! Jag och Frida börjar få till det nu med vårat projekt! :) Efter skolade åt vi lite och tränade Zumba i 1½ timma!! :) Svettades gärnet vafan!! Men jag som inte kan träna mer denna veckan (åker ju hem för begravningen imon efter skolan) va ju tvungen att ge gärnet! Dock ska jag ut och gå varje dag!! Aja , Här kommer lite bilder ifrån idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback