6 kilo lättare!!!

Idag åkte jag upp till skolan igen, medans jag väntade på bussen i halmstad sprang jag in och ut i alla jävla affärer som fanns för att hitta en jävla hår rosett!! Svart -.-
Dock har jag redan en (den på bilden) men jag har tappat bort den jue :(:( Och så vill jag verkligen ha en sådan på begravningen på torsdag! Så jag sprang ju som sakt in och ut och till slut hittade jag en som dög någolunda inne på Åhlens! Men den va ju inte riktigt samma form och så men aja hittade ingen annan jue!
(denna)


Så nu har jag en ny rosett!! :)
Något som mer hände nu i morse så va det att jag skulle väga mig för att se hur mycket jag gått upp, och i själva värket hade jag gått ner 6 kilo?! Fattar fan inte hur för på de senaste två veckorna har jag gått på två zumba pass och tränat fotboll en gång, och detta har jag gått ner på 3 veckor ?:S Men men jag ska inte klaga, men dock så syns det inte på mig utan jag är lika tjock ändå!! Men jag tänker börja gå ut och gå varje dag och även träna lite nu emellanåt bara för att bevara dom små kilorna :D hehe

Kommentarer
Postat av: annie

fan va niiice! :)

moste också börja med zumba ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback