Yeyy, ännu mer shopping!

Hum, jag slutar då aldrig att handla grejer! Idag blev det en lunch på stan med Isabel & Marika<3 och därefter inhandlade jag en mascara och ett läppstift! BEHÖVDES! Hehe ;) Dock glömde jag handla vitaminer till Gerbilerna men det får jag göra imon, För då ska jag och Frida till Göteborg!! Vi ska gå på femman och så ska vi fotas på The studio! Så imon blir det nog att spendera lite pengar! Om jag hittar något snyggt förståss ;) men alla känner mig så det blir nog bra! På kvällen imon ska jag försöka klämma in min bästa vän Marika också! Ska passa hennes lilla sötnos lite i helgen! Efter staden idag hände jag även med Marika hem till henne och snackade lite skit och drack Cola, vi är ju båda sjuka som fan så!! haha Jag kan typ inte prata normalt, tappar rösten HEEELA tiden -.- Haha men men, det ska iallafall bli kul att träffa Frida lite i morgon! :) Love<3 Nej nu ska jag sätta över några tusen på mitt konto och sova lite innan klockan ringer i morgon!
CHIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback