Snopp Snopp Snoooopppp

Hehe vi kollad ju på den filmen igår! Haha hörde precis att de va den som dom hade sex i på riktigt hahaha undra om det är sant, iallafall dom hade sex hela tiden och man fick se dom nakna och hela kittet haha, det äckliga va att hon va 30 och han 15, inte på riktigt då men han va fortfarande ung, och förlåt med de va faktiskt riktigt äckligt att kolla på när man vet de! Tycker inte de är accepterat inte från min sida! INTE OK helt enkelt! Men men lite äckligt va det när hon stönade och så och bad honom sakt ner, speciellt om det nu va på riktigt :O Sedan finns det ju den filmen, Patrik 1.5, Jag klarar verkligen inte av när bögarna kelar med varandra så som jag brukar göra med min pojkvän, dom knäpper ju upp varandras byxor och sånt :S Hånglar typ :P Blä!! Vi snackade innna om vad jag skulle göra om mitt barn blev bög, allvarligt jag vill inte ha en bög son! Haha gud va dum jag låter med de är faktiskt sant!
Aja Snopp snopp snopp

Kommentarer
Postat av: elina

haha tack ;)

Postat av: julia

sv ; hehe jag mår bara bra ;) vad gör dudå ?

2010-11-11 @ 16:47:04
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback