Rosa VS Blå

Njaa jag köper nog en Rosa nu men en blå senare :) Blå är ju gymt snygg eller hur?


Kommentarer
Postat av: johanna

Båda är riktigt snygga:) kram

Postat av: CarolineViklund

fin blogg! :) den rosa är snygg! :D

2010-11-30 @ 21:08:39
URL: http://carroovklnd.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!

Jag går just nu en fotokurs och håller på med mitt slutprojekt. Mitt projekt är att göra porträtt av olika komiker. Just nu har jag lite problem att välja vilken bild på Josefin Johansson jag ska välja. Så jag skulle vilja be dig att titta in och rösta på din favoritbild.



Förlåt för denna formen av kommentar men kan verkligen inte bestämma mig och är därför i behov av andras åsikter...

Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Hej där! Sara var mitt namn, och ja jag vet vad du tänker (..ännu en spamkommentar...) men nej! Fortsätt att läsa. Som sagt, mitt namn är Sara och på min blogg (beatlestokig.blogg.se) har jag en julkalender mellan 1dec-24dec! Kika den om du vill! Det blir foton, teckningar, dikter, roliga historier och andra suprises! Så vad tycks, vill du se den? Om du ser denna kommentar som ''jobbig'' eller ''spam'' så ber jag hemskt mycket om ursäkt! ♥

2010-12-01 @ 07:49:14
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback