Lite frågor om mig:)

Eftersom jag inte uppdaterar så bra nu på helgerna, har liksom inget att skriva om så blir det en sådan här lista!

Jag utmanar Frida & Jennifer att göra denna listan!

Skulle du hellre:

1. Pierca näsan än tungan? Jag har piercing i tungan så JA hellre de!
2. Vara seriös än rolig? Rolig ;)
3. Dricka röd eller grön mjölk? grön
4. Brinna upp eller drunkna? drukna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar

 

Random shit:

1. Är du kär i nån? Ja (a)
2. Sol eller måne? Måne
3. Vinter eller höst? Vinter
4. Vänster eller höger? höger
5. Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj :)

 

Om dig:

1. Hur mkt är klockan just nu? 20.59
2. Fullständiga namn? Villy Sabine Lisa Anna-Linnea Jansson Holmström
3. Vart vill du bo? dalarna
4. Hur många barn vill du ha? max 4
5. Vill du gifta dig? Någon gång
6. Rullar du spagetti eller skär du den? skär
7. Har du ätit sushi? Ja, blä!
8. Lyssnar du på nu? Musik :)
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Två kanske
10. Humör? trött

 

Har du dom senaste 48 timmarna:


1. Kysst någon? Ja
2. Sjungit? Jepp
3. Blivit kramad? Självklart
4. Känt dig fånig? Ja ;)
5. Saknat någon? Mhm
6. Dansat galet? Haha ja
7. Klippt håret ? Nej
8. Gråtit? Nä
9. Ljugit? Nope
10. Haft sex? haha japp ;)

 


Grejer:


1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej
2. Har du en hund? Nej inte just nu
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon
5. Senaste saken du skrattade åt? Pensionärsjävlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback