Jag saknar dig, pappa

Jag gör allt för dig, när jag lever lever jag för dig, för det va de du ville.. Varje gång jag ser något som påminner om dig får jag denna konstiga känslan i mig, Jag VET att du ser mig, för de har du lovat mig, du har sakt att du alltid ska vara mig ängel.. Men du fattar inte hur jobbigt det är att leva utan dig.. Jag läste en sådan text där man skulle kryssa i vissa saker och få poäng, där stor iallafall ifall man hade en pappa skulle man kryssa i, och jag tänkte vad JAG skulle kryssa om jag gjort en sådan, och de va enkelt, Jag skulle kryssat i, för jag har en Pappa, Han är inte synlig här bredvid mig, jag kan inte ta på honom eller höra hans röst, Men han kan höra min, och han är bredvid mig det vet jag, och han kommer aldrig att lämna mig själv för han är min ängel nu, Ja, jag har en pappa, Han är en ängel i himlen! Och jag älskar honom lika mycket som förut och han finns i mitt hjärta nu och föralltid!
Jag är pappas flicka, och det är jobbigt att behöva inse att jag aldrig mer kommer kunna höra han säga mitt namn, jag minns att han kallade mig alltid Binan, det är ingen annan som gör de! Saknar dig!
Här är ännu en begravningslåt! Det va denna låten jag valde till pappa! För du gör så att jag kan leva vidare! Du gör mig stark!




When I am down and oh my soul so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then I am still and wait here in the silence
Until you come and sit awhile with me
When I am down and oh my soul so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then I am still and wait here in the silence
Until you come and sit awhile with me

(mina bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback