Hemma i Halmstad över natten :(

Åkte hem idag efter skolan för att gå på mörker teori eller något på körskolan! Sedan gick jag därifrån efter att ha varit ute i en timma, FYFAN va kallt! Jonathan hämtade mig på cykel, hihi! Nu sitter jag på Jonathans dator och jag som är van vid Mac nu dör för jag vet inte vart jag ska trycka, han har nämligen en mus på sin bärbara dator med så jag blire det förvirrad ;) haha Aja imon går min buss till skolan 06.30 :) Sedan går den hem 12.15 :P Nödvändigt va ? Men jag tänker inte bli som Simon och skippa lektioner för att det är jobbigt att ta sig till skolan!!! Vi började även en ny kurs idag, sällskapsdjurfördjupning! :)Så vi ska inreda ett akvarium hela dagen imon!! Och vi började tömma de idag!
Massa kärlek till bilden!

Kommentarer
Postat av: julia

sv ; hihi ok ;) jag gör inte så mycket alls faktiskt ;p

Postat av: Ida

fin blogg :D

2010-11-12 @ 17:52:05
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback