Ett JÄVLIGT föbjudet ämne!

Ush idag tänker jag skriva om något som gjort mig både äcklad och upprörd idag! Jag och Elsie hittade en blogg där en tjej beskriver hur mycket hon vill ha sexuell kontakt med hundar.. Det värsta är att hon även HAR detta och beskriver allt och att denna mannen då som äger hunden filmar allt och sådan! Hur jävla sjukt är inte detta??? Är man verkligen helt frisk i huvudet! Tänk på djuret för fan, djur som är de liv på jorden som lever MEST naturligt, dom får utsättas för sådan här.. Eller så kanske dom vill de men vafan!! En sak är att homosexuallitet finns men då tvingas ju fan ingen in i de.. Jag tycker detta är det vidrigaste som finns, och jag kan inte ens i min vildaste fantasi förstå hur FOLK kan tänka såhär.. Jag mådde illa när jag läste hennes blogg.. BILDER och FILMER la hon ut också! Fyfan.. Vad tycker ni helt ärligt om detta? Är det okej att hålla på såhär? Är detta normalt? Eller är det bara jag som är konstig som tycker detta är så fruktansvärt fel?

Vad fan finns det för människor?

Här är texter ur bloggen. Och JA hon pratar om hunden!!!

"Så jag tänkte göra en liten efterlysning här för hennes skull om det finns någon Hundägare  som skulle kunna tänka sig att låta hans/hennes vovve  bestiga denna kvinna. Hon har en stor längtan och nyfikenhet som behövs mättas."


"Jag hade med mig samma klänning som jag hade i tyskland och jag var märkt och färdig för parning."

"Jag lät han slicka mig lite först men han ville mer än slicka så jag gick ner på golvet och genast va han på och skulle bestiga mig."


"Så känner jag hur han är precis utanför slidmynningen med kukspetsen  så jag trycker mig lite bakåt så han kommer in lite och då sätter han igång att jucka riktigt fort, känner hur kuken sväller och fyller ut mig allt mer. Men jag håller fingrarna som i ett V för att försöka förhindra att han skulle fastna vågade inte det riktigt."

"Och det dröjde inte länge för än att han trängde in i mig och jag kände hur han blev större och större i mig. Jag slappnade av och kände hur han allt mer satt fast i mig,  känslan av välbehag kom över mig och hur skönt  det kändes när hans knut tryckte mot min G-punkt. Kunde inte göra mer än att bara njuta och det va inte långt till orgasm för mig."

"Om lite drygt 1 månad så är det 1 år sen jag för första gången jag blev parad med en vovve."

Låter detta friskt i era öron?? Ush
Två bilder ifrån hennes blogg


Kommentarer
Postat av: ellen

usch då, gud vad tråkigt att höra om din pappa !

jag tycker också detta är hemskt !

btw. kan jag få länken till hennes blogg ?

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback