Dag 9 - Min tro

Jag har ingen speciell tro, jag tror egentligen inte på någon relion alls! Jag lever bland krista människor men jag tror inte själv.. Jag tror att det finns något typ själar.. Men ingen gud eller något sådant.. Jag tror att alla som tror på Gud (ett exempel) dom behöver något att tro på och så trycks de in i huvudet och så blir det så.. Vill man tro på något GÖR man ju de.. jag menar vill jag tro att alkohol är bra gör jag de, Jag säger bara vad jag tycker och tror och jag tycker inte illa om folk som tror, ibland kanske det är bra att ha något att tro på.. Som Gud t.ex när man är yngre så tror man att han alltid finns där hos en, det är nog bra ibland.. För jag som inte trodde, kände ju att jag va helt ensam eller så.. :) Ja det finns mycket att tänka på.. Men jag är iallafall inte troende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback