Dag 6 - Min dag, pappas gravsättning<3

Idag har jag varit hemma från skolan då det va pappas gravsättning idag! Klockan halv tre va vi där och det gick väldigt fort, vi fick urnan, Cenny sänkte ner den! Det va inte lika jobbigt som begravningen då detta va faktiskt väldigt skönt, nu har han äntligen fått frid! Nu har jag en grav att gå till. Nu är allt över med begravning och allt sånt, Stenen är det sista man väntar på dock, Nu är det bara att försöka leva igen! Men nu har han fått sina sista önskningar, eller nej den sista vara hela mitt/vårat liv.. Han ville att vi skulle vara lyckliga! Efter de hämtade vi upp Simon och åkte till farmor för att fika<3 Älskade lilla farmor, hon har det så jobbigt! :( Man vill så gärna hjälpa men inga ord kan göra något bra. Inte för mig iallafall! Det va skönt att Cenny kunde vara med också! Han är världens bästa bror! Han är så snäll, När vi stod där vid graven kom den ju någon tår, då kom han med handen på min kind och torkade bort de, han finns alltid där! Jag kommer alltid minnas de<3
Idag vart det snö också, det har typ snöat hela dagen!
Första bilderna med mitt objektiv blev alltså då på pappas grav! Kommer nog andra imon får jag hoppas!
Nu är jag hos min pojkvän och ska sova här inatt<333
Sträcken på bilden är snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback