Dag 3 -Mina föreldrar! FÖRSENAT

Insåg att jag missat två dagar nu på listan haha jag börjar beta av den nu!

Mina föreldrar har varit skilda sedan jag va 1år men dom har alltid varit goda vänner. Jag är då uppvuxen med båda! Min pappa gick precis bort i cancer men han är ju och kommer alltid vara min pappa! Han heter Kenth Jansson Holmström och ja, han älskade hundar och öl ;) haha Jag och min pappa hade en speciell relation då vi aldrig bråkade, vi va bästa vänner! Vi va så otroligt lika på sättet! Jag va också pappas flicka (a) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men aja jag går över till mamma!
Mamma heter Monica Holmström och henen har jag också vuxit upp med!

Mina föräldrar är bäst, men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback