Dag 12 - Den här veckan

Detta har hänt
Denna veckan har ju hittils bara gått till Torsdag :) Men ja, I Måndags åkte jag upp till käka munkagård igen och hade naturkunskap, sedan chillade jag och Frida gärnet i vårat rum ;)
Dagen efter så hade vi samhällskunskap hela förmiddagen och projektarbete hela eftermiddagen :) Sedan chillade vi på rummet tills klockan sju då det va handledar träff och på kvällen sen åkte jag med Kalle till Halmstad..
Igår Onsdag så hade jag halka hela dagen sedan blev det att åka upp till Tvååker igen efter de! Kvällen spenderades framför datorn :)
Idag så har vi haft LG och snackat om akvarium heeeela dagen :P haha och nu sitter jag och Frida och chillar med varsin dator ;)

Detta har INTE hänt
Imon ska jag hem till Halmstad och KANSKE shoppa med Simon.. Troligtvis EJ... På Kvällen blir det utgång med Marika<3 På Lördag ska jag jobba samt KANSKE umgås med Simon.. Söndag likadant :P :)

Puss ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback