Dag 11 - Mina syskon

Jag har två bröder :) Cenny & Jonathan<3

Cenny är 26 år alltså 8 år äldre än mig, När vi va små så umgicks ju inte vi så mycket, dock så va jag ju hans lillasyster som man försvarade till max ;) Vi bråkade inte jätte mycket men självklart vart de lite små bråk och sånt, han ville t.ex alltid pussa på mig och jag hatade de så jag skrek bara han petade på mig ;) Detta pågick större delen av min barndom! Haha Nu på äldre dar umgås vi så mycket vi kan då kan bor i Örebro! Saknar han väldigt mycket när han är där uppe, TUR att Egypten är så NÄÄÄÄRA nu :P Älskar dig brossan!

Jonathan är 21 alltså 3 år äldre än jag, Men eftersom jag fyller år i början av januari och han i slutet av oktober så blir det 2 år och 2 månader och 7 dagar :P hehe Han och ja va jätte bra kompisar som små sedan kom det en tid där vi bråkade, den varade nog ett- två år, Nu bråkar vi aldrig och umgås med gemensamma vänner ibland, festar och åker på semestrar ihop! Skit bra ju :) Även han ska ju till Egypten!! YEEY, aja älskar dig med Jonis :P


Jonathan



Cenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback