Dag 1 - Presentera mig själv

Jag är en 18åring tjej som är bosatt i halmstad, Jag är lycklig flickvän till Simon Gustafsson och vi har varit ett par i 4år! Jag går sista året på Naturbruksgymnasiet Munkagård och som inriktning läser jag djurvård! Min nuvarnade framtidigsdröm är att få jobba på en Ko gård med kött djur, och även få flytta uppåtlandet! Helst tillsammans med min Pojkvän! Mitt liv är lite upp och ner då min pappa nyligen gick bort i cancer! Jag vet inte ännu hur det kommer att gå med mitt liv, jag försöker ta varje dag som den kommer, jag kan inte ändra på något som hänt så det är bara att leva med allt! Jag har några få helt underbara vänner och många väldigt fina kompisar! Jag har många omkring mig nästan varje dag då jag bor på Internat (min skola ligger i Varberg) Jag är i grund och botten en ensamnvarg då jag föredrar att vara själv och bara då vara :) Just nu består mitt liv av, Familj, vänner, fester, Simon och Skolan! Haha som nästan varje tonåring som helst eller hur? Min familj består av Två bröder Cenny (26) Och Jonathan (21?), min mamma och min pappa! Mitt fullständiga namn är Villy Sabine Lisa Anna-Linnea Jansson Holmström, kärt barn ha många namn!
Men men det va vem jag är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback