Sol och värme :)

Ska börja med att säga att jag inte bryr mig om taskiga kommentarer på bloggen :) dock kommer häller inte upp på min blogg. Jag bryr mig om snälla kommentarer och anser inte de är moget att inte stå för vem som säger saker och om någon ska göra de så snälla säg något som inte är patetisk. Folk säger ju så mycket som dom själva ljuger ihop eller hittar på.. Så töntigt :)

Idag har det varit en solig och fin dag tycker jag :) Så jag är glad :) Jag vaknade hemma hos min pojkvän och vi gick upp och käkade lite och så :) Jag tog bussen hem kvart över 12 och va hemma tills mitt tåg gick klockan tre till Borås :D Det va dock väldigt tråkigt att åka tåg i två timmar men nu är jag uppe och har ätit och väntar på Frida :) I helgen har jag varit mycket med Simon, och i Fredags va vi hemma hos Anna på lite fest :) det va jätte trevligt dock hade jag huvudvärk och så hela kvällen! Dagen efter alltså på lördagen handlade vi lite och så sedan åkte jag och Simon hem till mig och jag städade ibland mina skor.. Jag hade 39 par och jag slängde typ 18 eller något sånt :) Gav även bort ett par till Isabel och även ett par till Becca :) Hoppas dom blev glada :) hehe Och sedan så har jag ju köpt ett par nya skor med :):) Men men, Issa körde min och Simon till Gullbranna på eftermiddagen och jag sov där och såå :)
Jag tog två bilder på vädret idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback