Simon Hjärta Sabine

När man känner hur man
hör ihop med någon.
När man känner att
man absolut inte kan
leva utan denna personen.
Hur man blir så fruktansvärt
lycklig genom att bara tänka
på honom.
Att känna så många känslor
på samma gång att man håller
på att explodera och bara vill
skrika ut att man älskar honom.
Att få höra hur vacker han tycker
att man är och hur mycket han
tycker om en. När man inser att
man kan offra precis allting för just honom.
När man förstår att man vill
tillbringa resten av sitt liv
med just den killen.
När man känner så, så är det
äkta kärlek!
Och det är precis så jag känner
för en mycket speciell kille.
Han är verkligen så jäkla underbar!
Man kan verkligen prata med honom
om vad som helst.
Han betyder allt för mig.
Det känns som att hela jag smälter
när jag tänker på honom.
Och denna underbara personen heter Simon Gustafsson
3år 6månader 16dagar


När man känner hur man
hör ihop med någon.
När man känner att
man absolut inte kan
leva utan denna personen.
Hur man blir så fruktansvärt
lycklig genom att bara tänka
på honom.
Att känna så många känslor
på samma gång att man håller
på att explodera och bara vill
skrika ut att man älskar honom.
Att få höra hur vacker han tycker
att man är och hur mycket han
tycker om en. När man inser att
man kan offra precis allting för just honom.
När man förstår att man vill
tillbringa resten av sitt liv
med just den killen.
När man känner så, så är det
äkta kärlek!
Och det är precis så jag känner
för en mycket speciell kille.
Han är verkligen så jäkla underbar!
Man kan verkligen prata med honom
om vad som helst.
Han betyder allt för mig.
Det känns som att hela jag smälter
när jag tänker på honom.
Och denna underbara personen heter Simon Gustafsson
Jag älskar ditt fina leende min fina Pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback