Hässleholm!

Första dagen på ännu en två veckors praktikplats :) Denna gången är det Hässleholms djursjukhus :) Skit kul dag idag! Jag gick dock upp svin tidigt men det va det värt! Jag fick göra jätte mycket dock lite sorgligt med en patient MEN jag fick göra en massa saker ;) Dock ta mycket temp men det är ju kul att göra något, fick ge en patient en injektion supcutant :) Trevlans! Det gick super! Tänkte sätta mig och skriva om ett fall nu! Ett bra men tråkigt fall!
I helgen vart jag ju i Värnamo hemma hos Simons morfar och kusiner<3 skit trevligt! Har tagit massa bilder, självklart ska jag visa er dom men dom jag är mest nöjd med är såklart bilderna på djuren, ÄLSKAR ju att ta djurbilder och landskapsbilder ;) Men men, det regnade mycket så det blev inte några landskapsbilder tyvärr. Men aja , sista dagen på praktiken tog jag massa kort (hade tagit några innan i veckan med) och så red jag elefant :) Finns bilder ;) jag åkte tåget till Värnamo på fredagen tillsammans med Frida G och vi hade kul som vanligt på tåget ;) Dom bilderna är ett måste att lägga ut :) hahaha! Vi flummade hela vägen och väl på stationen hämtade Fridas mamma henne och Marie (simons kusiners mamma) hämtade mig:) Jag åkte hem till dom och vi åt lite god plockmat och kollade på TV :) Sedan kom Simon och dom upp och vi åt kvällfika och sedan somnade jag skönt i sängen :)
Lördag: Vi vaknade och typ käkade frulle, sedan drog vi hem till Simons kusiner (vi sov hemma hos hans morfar) och så va vi där och kelade men kattungar och så <3<3<3 :) hihi vi kollade även på film mitt på dagen och gissa vem som somnade? Jo jag, svårt gissat! Men men, på kvällen åt vi jätte god mat och efterrätt som Marie hade lagat och så kollade Hela familjen på sommar med göran :) Kul film ;) hihi Sedan blev det sängen för mig & Sims!
Söndag: Upp i tid och så käkade vi frukost och stack ut och så körde några cross och lite så, sedan blev det slappe stund och därefter en god lunch med efterrätt och vi åkte hem vid 6 tiden :) Väl i Halmstad igen packade jag om och umgicks med min familj! Gick även en runda på en timma :) Skit skönt!!
One love and MY love
Vindruvor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback