En hel vecka efter!

Sista veckan i Hässleholm gick otroligt snabbt, Så nu är dom två veckorna avklarade dom med!! Och nu står vi här med tre veckor kvar till Sommarlov och det betyder att i morgon är det dags att pratisera på Gården i två veckor till! Och därefter blir det MUNKAGÅRD!!! :) Längtar! men men..
I Helgen har jag varit med Simon egentligen skulle jag varit med Jocke i fredags men tyvärr blev det ej så :( Hoppas vi ses snart! Idag (söndag) va vi på Gullbranna kyrkans Konfermations avslutning! Det va fint! Och några foton blev det men dom orkar jag inte lägga ut :) I Går (lördag) va vi hemma hos mig och åt kvällsmat<3 mys! Jag har även jobbat i helgen, försöker tjäna lite pengar tänkte jag ;) hihi Men Men, jag är iallafall tillbaka hemma hos mormor och jag trivs med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback