Borås, Tisdag!

Idag är det Tisdag! Undra om denna veckan kommer gå lika snabbt som förra? Kanske vem vet ;) Jag har iallafall kul på Djurparken! Igår så kollade vi på Avatar och käkade Popcorn :) mums!! Vi snackade även en massa skit ;)
Idag så är det lite mer som vanligt, jag och Frida flummar om gud vet vad, alla möjliga konstiga saker och Sandra förstår inte ett dugg ;) hehe Varför är det så svårt att förstå oss Frida? Liksom Stek? Hur kul va inte de :) hahahaha! Simon hade nog också bara skakat på huvudet och han har dålig humor ;)
Idag ska vi kolla klart på Avatar eftersom vi ej gjorde de igår hehe! Tänkte även ta lite om min piercing, min Rosa självlysande piercing i tungan sprack på väg upp till Borås i Söndags :( Som TUR va hade jag med en extra navel piercing så jag fick ta kulan därifrån och sätta i tungan, annars hade jag ju fått ta ut den :( Men jag saknar min rosa Kula faktiskt :(
ILANDSPROBLEM
Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback