Snackar med Älsk!

Snackar med Simon i telefonen och samtidigt så beställer jag hem lite bilder :) Ska sätta in de i ett album sedan :) Fick 50 gratis sååååå :) Är även på Munka nu! Det är ju Måndag, Fast va ledig idag och så har ju ÄLSKADE ISABEL tagit körkort idag!!! Grattis Gummsan!!!! Så först idag vaknade jag hemma hos min älskling och så tog vi bussen till staden, han till skolan och så jag hem! Sedan halvsov jag i soffan tills jag sedan körde med Emil i en timma och därefter träffade jag Isabel och så åkte vi runt lite, till hennes pappa och mormor & morfar och lite så :) Vi åkte och hämtade upp Adam och så hängde han med en sväng till Anna och så :D Därefter körde Hon upp mig till Tvååker och Adam hängde på där med!! Skit kul att ses :D Nu ligger jag och slöar i sängen och ska sova efter att bilderna är klara... Blir som vanligt skola imorgon jue! Isabel fick även en efterlängtat present av mig.. så när jag kommer åt så ska jag fota halsbandet jag gav henne ;)


Helgen kommer häääääääär.
Jag åkte inte hem i Torsdags för jag tyckte mig känna en förbättring!!
Fredag: Jag va i skolan och sedan åkte jag hem som vanligt :) Slutade ju 12 som jag brukar.. Simon va redan hemma hos mig när jag kom hem och vi chillade lite hos mig och stack sedan hem till honom och så sov jag där.. kände mig sjuk.. Mår illa och så hela tiden.. (kolla upp?) Aja, Cenny kom också ner till Halmstad :)
Lördag: Jag vaknade hos Simon, skippade jobbet pga feberkänslan.. Drog iallafall hem och sedan till pappa hjälpte honom och lite så, träffade Simon istan och Shoppade lite till mig själv :) Bilder imon?? haha .. om jag minns de då vill säga.. Aja, sedan gick jag och Simon och åt på Blue thi, Favvo stället? SJÄLVKLART!! Skit mummsigt, man måste unna sig sådan lite oftare tycker jag! Vi åkte sedan hem till honom och kollade på melodifestivalen.. Sedan somnade jag rätt gött ska jag säga ;)

Söndag: Vaknade och stack till jobbet.. Mådde bättre kände jag! Åkte därefter hem och duschade och sååå.. Simon kom över och vi chillade hemma hos mig.. Åkte och handlade och sånt också.. Jag & Han åkte sedan hem till honom och jag kollade TV och han spelade sedan somnade jag!! :) Som vanligt dvs..
Jag älskar att sova! Jag älskar mjuka saker (ex: min nalle Leo), och jag älskar lugn och ro.. Min filt är inte häller fel.. När jag flyttar hemifrån ska jag ha en mjuksäng med massa kuddar!!!
Men men sov dags god natt!
Jag och Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback