Sjuk =(

Idag mår jag inte mycket bättre än igår, Huvudet spränger men jag genomled en skoldag på längskidor och massa tjötiga lektioner.. Men men längdskidor är kul! Efter skolan hängde jag med Frida Ovanligt? hehe Vi käkade popcorn och chillade, Stack även till gympasalen och sålde lite kakor, vi brände ju våra kakor igår men Fridas va ändå goda idag :) Vi sålde även kakor i skolan 2kr fick vi JIPPIE ;) hihi lite mer senare idag men ändå.. Sedan va vi bara hemma hos henne.. Jag duschade nyss och vaxade mig ;) hehe kollade igenom mitt smink idag med.. Rese sminket bestod av JÄTTE mycket, bla tre mascaror? vad ska jag med de till liksom :S hehe ;) Nu ska jag skriva CV och söka ett till jobb :) Hoppas på att på bättre imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback