Räcker det att jag älskar dig?

Sådärjan :) Ännu en dator fri helg :) Idag är det söndag så jag får väl rabbla hela helgen nu då:)
Fredag: Frida skadade sitt finger i torsdags på volley boll och så hon skulle till Halmstad och rönka fingret så jag hängde på ;) Så jag va hemma rätt tidigt och så lämnade jag mina grejer hemma sedan åkte jag in till stan för att möta Joakim :) Trevligt trevligt! Vi åkte hem till honom och chillade, käkade pizza och kollade skräckisar ;) jag va nog rätt kaxig när jag kunde filmen och inte han, han va lite skrajsen ;) hihi ond är jag! Sedan åkte jag med Dallas hem till mig och så hängde Simon på :) Väl hemma somnade jag rätt så gött faktiskt ;)
Lördag: Upp tidigt och åka till jobbet :) göttans! Sedan slutade jag där och tog bussen hem sedan blev det att snabb duscha och släpa Simon ur sängen och sedan dra in till stan(bara jag) och träffa Jonathan, vi handlade åt pappa och sedan gick vi till honom och hjälpte honom att städa och lite så :) Trevligt! Sedan klockan 4 hämtade Emil mig och så stack vi ut och körde :) Sedan när jag kom hem igen vid typ 6-7 skulle jag egentligen åkt hem till Simon och så men jag hade inte ätit på hela dagen så jag mådde skit kasst, Huvudet värkte och allt va typ möööög. Men men jag drog och åt en sallad med Jonathan och Cenny och därefter kom Simon till mig<33 Jag somnade nästan direkt när han kom!!
Söndag: Upp och åka till jobbet, dock en timma senare som vanligt på söndagar :) Simon tog bussen hem med mig.. Sedan efter jobbet åkte jag med Anna till stallet och fotade henne när hon red :) Mysigt! Sedan åkte jag till Simon och firade Eric inte alls länge men jag hann inte mer.. Åkte sedan med Rebecca in till stan och nu är jag hemma.. Ska snart handla med Jonathan, Cenny åkte även hem idag..

Ibland blir jag bara för trött.. Jag vet inte vad jag vill eller vad som är bäst för mig..


En bild kommer upp, Jag har tagit den med mobilen och den är oredigerad :) Visst har jag en fin Ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback