My big dog King,

Måste faktiskt nämna att idag skulle min älskade hund (som är avlivad) blivit hela 10 år gammla :) Gubbe alltså! Dock hade hans gråa hår redan börjar visa sig :)


Och så kanske jag ska nämna att tjatröven Joakim faktiskt har fått hem sin dator idag :) haha nej skojja men han har faktiskt längtat väldigt mycket :) hoppas han får en trevlig dag när han får leka med sin nya leksak, Jag vet ju själv hur glad min lilla sötnos (simon) skulle blivit om han fått en ny dator ;) killar killar killar ibland förstår jag ej dom faktiskt :)

Jocke på bild ;)


Kommentarer
Postat av: Johnsson

Hahahah, jo tack, jag ska leka mycket och väl med Bert (han ska heta det, och nej blir inget dop, är inte kristen) :D:D:D Bilden är ju lik iaf ;)

2010-03-04 @ 16:27:51
Postat av: Isabel

Klockrent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback