Möööög

Är sjuk =/ Är jag kassare imon åker jag hem imon, Idag har jag knappt kunnat svälja :( AHH, Men men har varit med Frida lite idag och nu är jag hemma, ska sova snart tänka jag :) Har kollat igenom Endel av bilderna jag tog med Anna, Hopplös tagning kan jag väl säga, är skit sur.. Blev inte alls bra bilder tycker jag.. Okej vissa kunde jag fixa till men ändå.. Har hållt i tyglarna nu och inte raderat alla för Anna vill ha dom jue, raderade de värsta (i mina ögon) Anna ska få resten :) Hon får ju de oredigerade bilderna :P Dom andra lekar jag ju med! Ska nog boka in en ny tagning för jag vill att hon ska få bra bilder på Solo. Kanske ska vi vänta till sommaren då man kan rida på en äng.. Det vill jag fota :) Och så vill jag fota när han hoppar :D Blir bättre ljus också i ett ridhus när det är sol ute.. Men men, här kommer det in en Redigerad bild som jag har suddat lite i Skärpan och sedan fixat lite cool färg på :) Den skulle se lite gammal och sliten ut va tanken men fick inte till det idag tyvärr... En annan dag kanske , här är iallafall mitt misslyckade kvälls projekt.. Btw ser ni ponnyn i spegeln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback