Hate School :)

Okej nu sitter jag i skolan och ät måttligt road :) hehe idag ahr vi haft det jävligt soft, vi fick typ halv två men vi bestämde oss för att sitta kvar och jobba på en redovisning som ska vara klar i morgon! Hoppas den går bra, jag slängade ihop en Power point presentation nu och förhoppningsvis nappar det på Nina imon ;) Jag sitter iallafall med Frida bredvid mig och hon dampar på datorn som dampar på henne hehe :) Bra kombination :) Men men Lite om igår kanske jag kan ta nu ändå, Ja efter skolan bestämde sig jag och Frida att gå ut och gå igen och eftersom vi skulle gå på friskis och svettis gympan som skolan ordnar i våran gympa sal så gick vi en runda på 45 min i rask takt innan vi gick till gympan som varade i 1 timma :) så ja vi tränade nästan två timmar igår så därefter satte vi oss och mumsade i oss popcorn till en film :) Värda de ? Klart! I Tisdags gick vi ju en samma runda också plus lite till så det blir då en timmas gång och idag efter skolan är det volley boll, ingen av oss är särskilt duktiga men kul kommer vi ha :) Sedan blir det väl att slappa på elevhemmen efter denna "jobbiga" Vecka :) Har faktiskt varit väldigt skönt att träna till skillnad från vissa andra som skiter i det :) Men men, Imon ska jag träffa Joakim och jag lär ju inte skriva mer idag tror jag så aa hare gött så hörs vi kanske på fredag kväll eller lördag, får se när jag orkar :) Nivet HELG är inga dator dagar om man inte heter Frida och bor i Unnaryd där hon itne kan göra massa annat ? ;)
Här kommer det in en bild och förklaring på vad den föreställer aa den ser ni nog eller?


Kommentarer
Postat av: Isabel

Tråkigt i skolan? Hey orange, kniiiife!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback