En veckas frånvaro.

Oj oj oj, har inte bloggat på en vecka ;) hehe kan ju vara för att jag är lat :P Kanske får ta och skaffa blogg på mobilen ändå!? Aja förra veckan chillade jag mest med Frida det blev en massa plugg därav ingen dator.. I Helgen så följde Frida med mig i fredags hem, och vi käkade lite på stan innna vi drog hem till mig :) Vi flängde några vännor till sedan blev det att fixa sig för fest hemma hos miiiiig :) För ovanlighetens skull :D Men men, Folket kom och jag hade jätte trevligt tills jag däckade ;) hehe ups! I Lördags mådde jag piss piss piss, Min tråd bakomtänderna hade lossnat och tandläkarna sa att vi skulle ringa 112 för att få tag på en tandjour så det gjorde vi sedan blev det akuten och klippte av tråden, jävla fläng!! Frida åkte också hem idag, Och sedan va jag med Marika hela dagen hemma hos henne! Vi chillade, glodde på film och käkade pizza och sånt :D Trevligt trevligt :) Därefter sov jag hemma hos min älskling!!
Söndag: Vi vaknade och slappade, jag drog med Emil och körde lite! Gick skit bra! Sedan slöade jag hemma hos Simon tills jag somnade ;)
Idag blir det Munka sedan är det bara skola i fyra dagar och därefter är det LOOOOOOV!!!<3
Tilda & Frida från festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback