Dagens ...

Dagens lista
Dagens humör: Nervös och spänd
Dagens mående: Otroligt lycklig. Men samtidigt lite rädd… Får jag verkligen vara så här glad och lycklig? Får allt verkligen kännas såhär perfekt? Väntar bara på att något tråkigt ska hända.. Känner ni igen er?
Dagens borde: PACKA!! Vad fan. Åker tidigt imorgonbitti och jag har inte ens funderat ut vad jag ska ha på mig på konserterna.. Lyckat.
Dagens frisyr: Gick runt med mitt smutsiga hår med den lilla inbakade flätan (från i fredags) tidigare idag men nu har jag duschat och tävttat håret så nu är jag ren och fräsch.
Dagens smink: Inget smink
Dagens klädsel: Just nu, gamla mjukisbrallor
Dagens planer: Packa, haha! Och mysa med Nadia och Mika.. Lär väl bli Alfapet
Dagens materiella vill ha: Hmm.. Kommer inte på något!
Dagens fundering: Hur ska jag våga flyga själv imorgon? Jag som är flygrädd? Har gjort det flera gånger förut men ändå.. Scary.. (Kommer säkert försova mig också)
Dagens beroende: Melontuggummin
Dagens tråkigaste: Inget tråkigt idag. Idag är jag ju på toppenhumör!
Dagens längtan: Längtar såklart till imorgon då vi åker ut på Tokio Hotel tour!
Dagens superlängtan: Längtar ju såklart ännu mer till konserten i Stockholm på torsdag då jag, Mirre och två läsare får träffa killarna!
Dagens tidning: SOLO
Dagens låt: Sibels ”Stop” har satt sig på hjärnan. Fan vad grym hon var igår! Synd att hon inte gick vidare.. Röstade som en galning.
Dagens lista
Dagens humör: Stressat,
Dagens mående: Ledsen
Dagens borde: Många
Dagens frisyr: Knut mitt på huvudet;)
Dagens smink: Inget smink
Dagens klädsel: Arbetsbyxor, Munkatröja :)
Dagens planer: Avklarade.
Dagens materiella vill ha: Simon.
Dagens fundering: Hur ska jag göra.
Dagens beroende: Kärlek
Dagens tråkigaste: Bråk
Dagens längtan: Lycka
Dagens superlängtan: Älsk
Dagens tidning: Vecko Revyn
Dagens låt: Dolly Parton- We used to
Dagens bild: Bästis & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback