Bye bye my old friends.

Idag mår jag lite halvkasst, därav ingen skola för mig! Men jag ska ändå åka till tvååker för jag orkar inte åka bussen imorgon bitti.. Så jag sover där! Saknar flickorna lite också (a)

Nu har jag insätt att vad är det för vänner ja har haft egentligen? Jag menar vissa kan ju för minsta lilla fjutt sak skita i våran "vänskap" bara för att? Aja visst säger jag, eftersom jag är van skiter jag i det allvarligt.. Måste bara skriva att Alla NI mina gamla vänner.. Gamla ifrån förra skolan eller gamla ifrån gymnasiet och vissa gamla ifrån Barnsben, Jag ser inte på våran vänskap och tänker att det är något jag saknar eller vill ha, Ni är bara gamla bekanta för mig som jag inte lägger min energi på. Det va kul så länge det varade men sedan tar det stopp "kära" vänner eller kompisar/bekanta kanske låter bättre för er.. Jag VET vilka som är mina riktigt vänner och jag litar faktiskt på de vänner jag har. Jag litar på dom EXAKT så mycket som varje person har visat att jag kan lite på dom, Vissa mer eller mindre men de är MINA vänner och de betyder mycket för mig.. Och det gör inte ni längre.. Ni betydde innan eller vissa kanske inte ens gjorde de.. Men Några av er som vart mina barndomsvänner NI betydde då för ni gjorde bra saker i min barndom men det kanske är för 10 år sedan och inte nu! Jag har EN riktigt Barnsomsvän kvar och henne kommer jag ha resten av mitt liv och DE betyder. För hon har alltid funnits där och kommer alltid att göra.. Och hon vet vem hon är och det är DE som är viktigt för mig. Jag tror faktiskt att många av er som läser detta kommer ta åt er och tar ni åt er ska ni antagligen göra de. För mina vänner VET vilka ni är! Och om jag säger såhär. Dessa bekanta som inte längre är mina vänner jag Umgås inte med er.. Jag skulle inte vilja träffa er själv.. Jag skulle inte vilja umgås med er en hel dag ensam.. Människor är falska och det har jag som tur är lärt mig i tidig ålder just därför kan jag sedan dess lämna falska människor bakom mig utan att behöva bry mig särskilt mycket.. Okej, nu i julas lämnade jag en som jag verkligen trodde va min vän.. en riktig vän.. Jag va väl blåögd? Livet lekte? Det va svårt och så men Jag ville inte påverka hennes val så nu står jag här utan henne men jag är ändå hur nöjd som helst över mina nu varnade vänner!
Ni Betyder mycket för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback