Är allt som det ska?

Att vilja men inte känna är nog så svårt
Att se men inte höra
Du vände dig bort
Du sa: Inget här är givet, för sådant är livet
I mina ord finns ingen önskan eller någon lust och längtan
Att vilja men inte känna är nog så svårt
Att se men inte höra
Du vände dig bort
Du sa: Inget här är givet, för sådant är livet
I mina ord finns ingen önskan eller någon lust och längtan



Idag vart jag ledig ifrån skolan för jag skulle till ungdomsmottagningen och fixa p-piller, och jag fixade ett p-piller som hette Yasmin och som tydligen ska vara bra :) man går inte upp i vikt av det och de förebygger finnar :) Helt okej! Dock lite dyrare men det va bara att lägga ut! Efter de drog jag och skrev in mig på körskolan så nu ska jag börja plugga plugga och plugga ;) Allvarligt faktiskt.. Men men därefter hämtade Cenny mig och så åkte jag, han och mormor till pappa som ligger på sjukhuset på heltid nu :( Antagligen kommer han inte komma därifrån något mer nu.. Han är verkligen kass nu! :( Efter de åkte jag och träffade Marika och hennes nya hundar :) Skit mysiga!! Av rasen shiba inu fick dom mamma och dotter, Daysie som är 12 veckor är super gullig! Vill ha!!! Älskar att umgås med Marika :) vi liksom bara hänger och det är super skönt :) Nu är jag hemma och som sakt så har Jonathan kommit hem så nu sitter han, Cenny, Emil och Fredrik och spelar xbox :S Grabbar grabbar grabbar ;) Imon ska jag åka till skolan halv sju!!! :S Blä! Hoppas på en bra dag.. vill igentligen vara hemma hela tiden nu när pappa är dålig men vad kan jag göra :( Nu ska jag läsa en blogg sedan lägga mig i sängen och plugga teori och vänta på mens ;) (kan ju börja med p-piller då) HAHA, trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback