Ännu en helg avklarad ;)

Fredag: Jag tog bussen hem ifrån skolan, och Anna mötte mig på busshållplatsen och så tog vi en fika några timmar ;) Jätte mysigt att snacka skit med dig! Efter de drog jag hem och så hängde jag lite med Fidde och Jonathan! Simon och även över och också Emil :) Sedan blev det att gå och lägga sig tidigt för att jobba dagen efter!

Lördag: Gick upp en timma för tidigt, kunde inte sova så jag städade mitt rum :) gjorde även en pannkaks smet som fick stå och gotta sig i kylskåpet medans jag jobbade! Så jag åkte till jobbet och sedan hem igen :) haha Och väl hemma duschade jag och sedan Lagade jag pannkakor! Egentligen skulle jag ha träffat Joakim men pappa ville ha hjälp så jag åkte dit istället! Synd såg fram emot att träffa honom men vi ses ju förhoppningsvis nästa helg! Aja efter pappa skulle jag ha kört men Emil va lite väl bakfull så ;) haha Anna kom över en stund istället och sedan också Isabel, vi fixade oss och Anna åkte hem sedan åkte jag & Issa in till Harrys och käkade sedan blev det krogen till typ 2 då tog det stopp, jag kände att jag va tvungen att åka hem pga att jag skulle jobba dagen efter :P Såå hem va det och somna skönt i min mjuka säng! Trevlig kväll sötnos!<3

Söndag: Upp och jobba jobba jooooobba :) hehe det va inte jätte jobbigt(haha) för jag va inte så trött ändå! Skönt! Efter jobbet duschade jag och sedan körde jag med Emil :) Det gick bra :) Efter de åkte jag direkt hem till Simon och där stannade jag, vi glodde lite på film och sedan somnade jag :) DÅ va jag trött ;)

Måndag: Nu är det måndag!! Så jag ska snart till skolan! Tänkte ge er lite bilder på vad vi brukar göra på lektionerna, Tilda, Elsie, Frida och Jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback