3år 4månader 22dagar

Åh jag älskar dig nu och för alltid min underbara pojkvän<3 Vad skulle jag ha gjort utan dig? Du är mitt liv och min framtid. Vi är ett! Bara vi två! Jag sitter på mitt rum på kvällarna och längtar efter dig! Jag längtar efter din röst och dina kramar och hela dig! Tycker det är jobbigt att vara ifrån dig. Jag älskar när du klappar mig på min kind och viskar godnatt. Eller hur du gosar med mig när jag är trött! Tänk snart är det praktik.. Då ska jag vara ifrån dig ännu mer! Jag vill inte de:( jag kommer gå runt som en zombie! Jag vill ha dig hos mig för alltid, i all evighet! Hela mitt liv vill jag tillbringa med dig! För du är så otroligt fin och du får mig att må bra och bli glad! Mitt hjärta gör ont av kärleken till dig! Det får knappt plats med mer! När allt är jobbigt kan jag bara tänka på dig och hur otroligt glad jag är/blir av att ha dig som min pojkvän! Jag är din Simon, Och jag kommer vara det så länge du vill ha mig och många år efter de! Jag kommer alltid att vara din med eller utan dig. Du är mitt liv och min kärlek är till för dig och ingen annan! När man känner att man hör ihop med någon när man känner att man absolut inte kan leva utan denna person, då är det något som verkligen är rätt.. Är det då äkta kärlek?

Jag följde dina steg och allt jag någonsin
drömt om fanns där för mig.
Jag följde dina steg och allt jag någonsin
drömt om fanns där för mig.


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag älskar dig också gumman, mer än du kan föreställa dig <3, Du är min och jag är din! Jag har dina pyjamas hemma hos mig nu för du glömde dom och när jag ser dom tänker jag bara att jag saknar att får krypa ner bredvid min älskling som ligger och sover så gulligt :)

2010-03-30 @ 00:35:16
Postat av: Jennifer

Grattis kusin! <3

Postat av: emilia

Glad påsk! (:

2010-04-02 @ 12:26:48
URL: http://eemilialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback