Tryck i bröstet!!

Idag blev jag rädd, riktigt rädd, jag och Frida cyklade till Järnmölle och kom till en sväng och då kom en last bil i jättehög fart och jag blev livrädd, Fick ett tryck över bröstet som inte ville försvinna, det va första gången jag riktigt mötte en lastbil efter olyckan.. Sedan cyklade vi hem och stannade på vägen för Frida skulle kolla på en sak.. Då kom det en lastbil igen och den Tutade, och hela jag ryckte till.. jag kunde inte sluta titta mig omkring efter nästa lastbil :( skit.. undra hur detta ska gå, ärligt talat! Jag kan ju inte gå runt och va rädd hela tiden.. Tyckte iallafall det va jobbigt att vara där ute på vägen sedan så dit vill jag nog inte igen på ett bra tag :(
Men men, bilder är på Traktorn som vi krockade med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback