Skogen!

Vart ute igår och gick i skogen! Jag och Frida har ju våra mål över sommaren ;) Så det va ju bara självklart att kameran hänger med ;) så med hörlurarna i öronen och kameran i handen gick jag i rask takt mot skogen, Besviken blev jag när höften började värka efter en liten stund! JAG KAN JU FÖR FAN INTE GÖRA ETT SKIT, Hur ska jag t.ex kunna rida i sommar om jag inte ens kan gå ut och gå?? :( Jävla piss, men jag fortsatte tills jag inte ens kunde stödja på benet! Då satte jag mig ner sjukt sur och ledsen! Sedan satt jag där ett tag. Simon ringde iallafall och kom sedan ut! Då hade värken lagt sig lite så jag kunde iallafall gå! När Simon kom hade han med sig ADAM:) då blev jag lycklig igen och tillsammans med mina två favorit killar och Eek så cyklade vi igenom skogen (Jag åkte med Adam :)) hihi! När vi kommit in en bit så stod det ett rådjur 2 meter gämte oss inne i skogen, SJÄLVKLART tog jag inte kort utan ja skrek till och den försvann! Men men, jag gjorde även bort mig inför Simons granne men men! Sedan kom vi hem!! Dock tycker jag inte att vädret va särskilt fint, Grått åt ena hållet och lite halvsol åt andra! Men några bilder fick jag när jag kom ner till stranden! Jag lägger dock ut dom bilderna i ett annat inlägg! Här i detta kommer två bilder jag tog inne i skogen! Och även en låt som får mig att ÄLSKA skogen och dess natur ännu mer! Nästa gång ni är ute i skogen slå då på denna låten och känn den sköna känslan och ta in alla intryck ni får av den vackra naturen som finns överallt omkring oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback