Munkagård!

Snart kör mamma mig till bussen, sedan åker jag till Munkagård igen! Känns lite konstigt vill jag säger, har liksom börjat vänja mig att tillbringa mina dagar på Alslöfsgård! Lite tråkigt att inte vara där mer, men KANSKE i höst :) Jag vill, hoppas skolan vill det också! Men men, ska bli kul att träffa mina underbara vänner på skolan också! Dessutom blir nog mig uppdatering lite svag denna veckan, Men den kan också bli mer:P haha men vi ska antagligen umgås till max hela veckan! Dock har jag ju fått mitt rum om målat och det lägger jag självklart in bilder på!! Jag har två resväskor med mig!! Och nu regnar de, jag som hoppades på sol eftersom mina väskor är fulla med sommarkläder!! Dock är ena väskan full med något att dricka också ;) FAN va jag längtar!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback