Lång vecka mycket party!!

Hela veckan kommer i snabbrepris nu!
Tisdag:Jag och Marika tog det lungt, chillade hemma hos henne och sedan när hennes mamma kom hem drog vi till Ulricehamn med den äldsta hunden Tamiko! Massa fina hundar såg vi på kennlen! Vi kom hem typ 12 på natten så då sov jag här hos Mika :)
Onsdag: Jag jobbade på morgonen och sedan käkade vi frukost när jag kom tillbaka! Hennes föräldrar drog till Kroatien i fyra veckor så fritt fram ;) hehe så vi började med att laga en god middag på kvällen och min Älskling kom över och åt med oss! Till maten blev det bira och sedan drack vi ännu mer bira och därefter blev det Captain Morgan och cola x antal glas! Kvällen fortsatte i vild fart och vi va även ute en sväng i Eldsberga klockan 6 somnade vi gott i våra sängar!
Torsdag: Klockan 8 ringade klockan och det va dags för mig att åka in till doktorn! Simon följde med mig och vi hade ju INTE sovit ruset av oss kan man säga! Vi tog bussen för Simon kunde inte köra ;) hehe väl hos doktorn fick jag tråkiga besked, ska äta tabletter nu i tio dagar och sedan om det ej är bättre blir det sjukgymnast :S Vill inte! Sedan kom vi tillbaka till Eldsberga och då la vi oss i solen och solade ;) mys! Fick en mysig bränna! Men men, tog det lungt resten av dagen och så åt jag och Marika en fin god middag på kvällen!
Fredag: MIDSOMMARAFTON :) = party på hög nivå! God mat och trevliga människor! Jag och Marika har städat huset och ska snart iväg och handla mat :) Sedan ska vi äta gott och därefter är festen igång!
Bilder ifrån klockan 5 på torsdag morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback