Kul kväll igår!!!

Haha vi kan ju börja med lite konversationer till festen! Alltså man kan fan inte ha annat än kul med dig Frida!! Haha Iallafall vi satt och åkte tillsammans med två andra, den ena visste vi gick i ettan på Munkagård och Den andra tjejen presenterade sig som Arlene och lite så, under åkturen sa vi lite om florister och då sa Arlene Jag går också florist! Vi bara JAHA men va kul! (vi tänkte fråga på vilken skola) Men så sa hon ja jag går på Munkagård jag med, Och Frida bara VA men vad heter du?? Alla andra bara knäcker sig, Hon hade ju presenterat sig och allt innan och Frida satt där som ett fån :) Kul att vi suttit med en människa som vi inte visste vem det va som både gick på vår skola och så Gjorde vi bort oss totalt, okej FRIDA gjorde bort sig :) Pucko unge ;)
Haha sedan fortsatte festen och jag hade grymt kul!! Haha fulle blev vi och fyfan! Hehe Munka är bäst! Idag blev det ingen skola för våran del ;) hehe men det bestämde vi sedan innan, det regnade jue! Och vi skulle ut till Getterön och spela minigolf :P Nej tack! Vad jag vet så åkte ingen i "vårat" gäng och så men alla ska samlas i skolan vid halv tolv för lite god Fläskfilé och Nypotatis :) Mumms! Men men, sista dagen för oss idag! Därför hoppas jag på att all min dricka tar slut ikväll ;) hehe inget ska gå till spill! Dock gick nog fantan till spill i min väska igår -.- så den ska tvättas! Sedan ska jag städa mitt rum och så ska väl jag och Frida ut och gå :D
Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback