Idag :)

Nu är jag hemma efter att ha myst med min pojkvän hela dagen :) klockan är 20.00 och vädret är kanon! Kan inte tro de om man tänker tillbaka på i morse, eller okej typ 12 och framåt! Men men, Jag och Simon käkade lunch på stan och sedan tog han bussen hem till Gullbranna och hämtade motorcykeln, vi kunde ju inte köra in för det spö regnade! Jag gick lite på stan (själv) rätt skönt faktiskt och jag handlade en bikini överdel och ett par flipflops :) Nu fattar kanske bara bikini trosor ;) hihi Ska be mamma ;) Men men, vi åkte sedan och käkade glass på Italienska glass baren! SKIT GOTT! Rekommenderar verkligen att ni åker dit och smakar hans hemmagjorda glass :) Sedan åkte vi runt lite och mös i det fina vädret!
Här kommer lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback