Grattis älskling!

Idag är det verkligen en speciell dag, eftersom det är min älskade pojkväns födelsedag! Han blir hela 18år! Så det är därför jag är uppe såhär tidigt ;) Klockan är ju bara halv tolv! Klockan halv 8 väcktes jag och då gick jag upp och hämtade presenter och sedan sjöng vi för Simon :) Gull! Han fick massa pengar till sina två körkort han ska ta ;) och så fick han två t-tröjor & massa godis! Av mig fick han en uppblåsbar barbara (haha), ett par shorts och ett svart linne (bilder kommer) Han blev iallafall skitsnygg i sina nya kläder ;) Igår på IKEA köpte jag lite glas till mammsen och lite så! Jag körde ju ner och hem och det gick super bra, (tycker jag) hehe ;) Det kommer komma in lite bilder på allt möjligt snart också! Men det mesta kommer nog på min Facebook sida :) Försöker bara lägga upp "lite" bilder här, haha tycker JAG iallafall! Jag har en liten tendens till att utrycka mig i bilder, lite lättare att förstå saker då! Och sedan älskar ju att fota så det funkar ju Gr8t! Så snart kommer det in bilder på Funkus & Rosa, Funkus va ett litet charmtroll när alla sjöng för Simon, då kom han fram och gullade sig! Sötis! Menmen Grattis igen älskling du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback