Älskar mina vänner, ni betyder allt för mig!

I Onsdags skulle jag ha träffat Anna men så blev det inte utan jag, Isabel och Marika drog till stranden :) Först träffade jag Issa hemma hos hennes brossa för hon va barnvakt :) Så sjukt söt unge Olivia är! 1½år av söthet! Sedan gick vi hem till mig och jag packade strandväskan, vi tog sedan bussen till Trönninge och väl i trönninge tyckte jag att jag fick öppna min första öl för dagen :) Eller säger man lunchen? Aja ;) Vi hämtade bilen och Sedan Marika :) Hehe Vi åkte till Tönnersa stranden eftersom där inte va mycket folk, Vi satt och drack öl och solade och hade en jätte kul dag (issa drack självklart inte hon körde jue). Vi satt nog på stranden i 5 timmar och sedan körde Isabel hem mig och Marika till Marika och hon drog själv in till staden :) Jag och Marika chillade hemma hos Henne, hennes bröder och respektive kom! Hennes brors döttrar är bara för söta, en på 4år och en på 10 månader :) Urgulliga barn! Kanske blir jag sugen på en egen? Haha nej alla kan vara lugna, Jag och Simon kanske ska fixa vårat förhållande, flytta hemifrån, skaffa jobb, fylla 25 innan något sådant blir till! Men barnvakt är jag gärna,! Jag sov hos Marika!
Dagen efter Torsdag Skulle jag åkt till jobbet och även läkaren men inget blev av, trodde jag skulle åkt till läkaren klockan fyra på eftermiddagen men det va istället halv nio.. Och jag hade glömt att säga till att jag skulle jobba så sovmorgon och hela köret blev de ;) Sedan träffade jag Simon, och aa vi "löste" endel och hoppas på att detta funkar. Jag älskar dig Simon du är min och jag vill inte ha någon annan! Jag sov hos honom, hade dock svårt för att somna då jag somnade i fåtöljen (på honom) först och sedan gick jag upp och la mig och då hade jag sådan huvudvärk så det va inte sant :( Jag satte mig i hans knä och glodde på när han spelade data och då somnade jag självklart! Men när jag la mig i sängen gjorde jag inte de :P haha dock älskar jag att mysa i hans knä ;) Kan nog vara de!
Idag Fredag Så har vi sovit till typ 12 då gick vi upp och mös i duschen och åt därefter frukost! Vi åkte hem till mig och hämtade mina grejer i stan och snackade med mamma en stund! Vi har även varit en snabbis hemma hos Marika de puckot ;) hehe och så.. Sedan kom vi hem vid fyra och så lagade jag lite mat som jag, Simon och Eric käkade på! Därefter fick jag ont i huvudet igen och har även haft lite pms hela dagen så jag och Simon la oss i sängen och självklart somnade vi direkt! Vaknade igen vid halv sju! Nu ska vi snart ta motorcyklarna och åkte till Värnamo för att träffa Simons morfar och kusiner över helgen :) Mysigt! Nästa veckan flyttar jag kanske hem till Marika<3
Älskar er mina underbara vänner<3 Hade sjukt kul på stranden med er!
Och till alla er som bryr er så vet jag att min mage valkar sig när jag böjer mig fram men det är rätt normalt faktiskt! Och jag bryr mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback