Varför?

För första gången jag såg dig, 
Tändes en låga inom mig 
En låga som fortfarande brinner 
Men varför ser du den inte

Du är min vän.. Och du kommer alltid att vara min vän.
Men du har gjort mig lycklig och du har sårat mig...
Fan.. Ska jag tro dig eller ska jag inte?
Jag tror dig men ändå inte.. Jag vill tro dig.. Men det känns inte som att
jag kan de! VARFÖR gör du så mot mig! Du va en av mina bästa vänner och du visste de och
du vet de nu men ändå ger du mig hopp ändå. Varför? Vill du vara
min vän nu? Jag vill fan härifrån jag vill bort ifrån allt.. Jag har inte här att
göra! Jag mår ju bara dåligt nu? Jag är aldrig riktigt glad.. Jag är som gladast
när jag jobbar.. och de är sant.. Jag mår bra då! Jag kan sluta
tänka på att då.. Annars super jag bara.. Fan jävla cp liv!!
Och pappa ska ju dö. Jag lever för honom, det sa jag redan innan
han blev sjuk.. Men om han nu dör? Vad ska jag göra då?
Ska jag med dö då? Varför ska jag leva när min andra hälft dör?
Pappa jag är din ängel.. Och du är mina vingar.. Hur ska jag
klara mig utan dig? Jag älskar ju dig :'( vafan!
Jag heter sabine och jag har ett meningslöst liv.
Varför ska jag leva detta meningslösa liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback